Aν πάσχετε από άγχος ή παρόμοιες καταστάσεις όπως στρες και κατάθλιψη, σίγουρα δεν είστε μόνοι.

Αυτές είναι από τις πιο συχνές ασθένειες στον κόσμο. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι για να καταπολεμήσετε το άγχος σας. Η γιόγκα και η CBD αξιοποιούν όλη τη δύναμη της φύσης για να θεραπεύσουν και να εξισορροπήσουν το σώμα μας.

Σε αυτό το άρθρο, τονίζουμε τους πολλούς τρόπους που η Μητέρα Φύση μπορεί να μας βοηθήσει για μια πιο ήρεμη και πιο ισορροπημένη ζωή.

ΟΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ

Την τελευταία δεκαετία, πολλές μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι η γιόγκα έχει τη δυνατότητα να μειώνει σημαντικά τα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης . Έτσι, αυτή η αρχαία πρακτική χρησιμοποιείται σε όλα, από τη θεραπεία του καρκίνου έως την αποκατάσταση της κατάχρησης ουσιών, την αποκατάσταση της διαταραχής της διατροφής, τη Διαταραχή Μετατραυματικού Άγχους και ακόμη και την ανάρρωση από τον καρκίνο του μαστού .

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η ανακούφιση από το άγχος προέρχεται από τρεις κύριες πηγές: τις yogic asanas, την ελεγχόμενη αναπνοή και την αυτοσυγκέντρωση (η γιόγκα συχνά συνοδεύεται από διαλογισμό).

Όταν ήμαστε συγκεντρωμένοι, μπορούμε να αναπνεύσουμε καλύτερα, να επικεντρωθούμε περισσότερο και να δημιουργήσουμε μια ψυχική κατάσταση που είναι ασυμβίβαστη με κρίσεις πανικού και γενικό άγχος.

YOGA ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Γιόγκα, ειδικά όταν εκτελείται σε εξωτερικό χώρο, μπορεί να εμπλουτίσει βαθιά την πνευματικότητά μας , καθώς η ίδια η φύση έχει τα ίδια οφέλη με εκείνα που αποφέρει η γιόγκα.

Πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει ότι όσοι είναι πιο πνευματικοί, είναι γενικά ευτυχισμένοι. Με κάποιο τρόπο, πιστεύοντας σε μεγαλύτερη δύναμη από τον εαυτό μας, μας επιτρέπει να νιώθουμε λιγότερο ασήμαντοι, απομονωμένοι και ανήσυχοι. Η γιόγκα μας βοηθά να αξιοποιήσουμε την εσωτερική μας ανάγκη για πνευματικότητα, ενώ η φύση είναι μια εξωτερική εκδήλωση της δύναμης ζωής που διατρέχει όλους μας.

Tai Chi

Η γιόγκα απέχει πολύ από το να είναι η μόνη δραστηριότητα που βασίζεται στην ευαισθησία. Υπάρχουν πολλά να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένου του Tai Chi. Συστηματικές αναθεωρήσεις διαπίστωσαν ότι το Τάι Τσι έχει ισχυρά ψυχολογικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένων μειωμένων συμπτωμάτων κατάθλιψης και άγχους. Η έρευνα συνιστά να υιοθετηθεί το Tai Chi σε εκπαιδευτικά ιδρύματα λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων που μπορεί να προσφέρει στους μαθητές.

Φυσικά, το Tai Chi έχει επίσης σημαντικά σωματικά οφέλη, τα οποία είναι στην πραγματικότητα πολύ παρόμοια με αυτά της γιόγκα. Αυτά τα οφέλη περιλαμβάνουν βελτιωμένη ευελιξία, σταθερότητα, ισορροπία και πνευμονική ικανότητα, μαζί με τη μείωση του στρες.

YOGA και CBD ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΕΣ

Η CBD χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την καταπολέμηση του στρες , λόγω της ικανότητάς της να αντιδρά άμεσα με κυτταρικούς υποδοχείς, συμπεριλαμβανομένων των υποδοχέων σεροτονίνης και ντοπαμίνης. Είναι ζωτικής σημασίας να μην συγχέεται η CBD με το THC (το κανναβινοειδές που είναι υπεύθυνο για το «ευφορικό αποτέλεσμα» της μαριχουάνας). Ενώ η THC μπορεί να έχει πολλά οφέλη, η CBD προσφέρει εξίσου πολυάριθμα θετικά αποτελέσματα για τους χρήστες της, ενώ αφήνει την ψυχική τους κατάσταση αμετάβλητη.

Η CBD λαμβάνεται συχνά ως έλαιο, αλλά χρησιμοποιείται επίσης τοπικά  για τη θεραπεία δερματικών παθήσεων και φλεγμονών. Είναι μόνο μία από τις πολλές φυσικές ενώσεις που βρίσκονται σε όλα τα φυτά κάνναβης. Λόγω του τρόπου με τον οποίο η CBD αλληλεπιδρά με τους υποδοχείς σεροτονίνης και ντοπαμίνης στον εγκέφαλο και στο νευρικό σύστημα, περισσότεροι από αυτούς τους νευροδιαβιβαστές μπορούν να ρέουν μέσα στο σώμα, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αίσθηση ηρεμίας και ευεξίας.

ΤΟ ΕΝΔΟΚΑΝΝΑΒΙΝΟΕΙΔΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι ερευνητές ανακάλυψαν το 
ενδοκανναβινοειδές σύστημα , ένα μέρος του νευρικού συστήματος που είναι υπεύθυνο για σημαντικές λειτουργίες, όπως η διάθεση, η ανοχή του πόνου, η μνήμη, ο ύπνος και η όρεξη.

Βοηθά επίσης στη διατήρηση της ομοιόστασης, της αυτορυθμιζόμενης διαδικασίας μέσω της οποίας ο οργανισμός τείνει να διατηρεί τη σταθερότητά του. Αυτή η σταθερότητα, κοινώς αναφερόμενη ως «δυναμική ισορροπία», βοηθά στη διατήρηση της θερμοκρασίας, των επιπέδων οξυγόνου στο αίμα, της υγρασίας κλπ.

Το ενδοκανναβινοειδές σύστημα έχει υποδοχείς σε όλο το σώμα. Αυτοί τίθενται σε ενέργεια από σημαντικούς νευροδιαβιβαστές που ονομάζονται ενδοκανναβινοειδή. Η CBD μιμείται αυτά τα ενδοκανναβινοειδή, και έτσι μπορεί να βοηθήσει το σώμα να διατηρήσει πολλές ζωτικές λειτουργίες του. Έτσι, η CBD έχει οφέλη που εκτείνονται πέρα ​​από την εκτόνωση του στρες . Προωθεί επίσης την υγεία της καρδιάς, βοηθά στην καταπολέμηση της φλεγμονής, προάγει την υγιή επιδερμίδα και τα μαλλιά και πολλά άλλα.

ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Αν νομίζετε ότι μπορεί να έχετε άγχος ή κατάθλιψη, είναι σημαντικό να δείτε πρώτα έναν γιατρό. Είναι σημαντικό εξίσου, να αντιμετωπίσουμε το άγχος και από μια πολυεπίπεδη προοπτική. Οι ολιστικές δραστηριότητες όπως η γιόγκα , το Τάι Τσι, ο διαλογισμός και ο χρόνος που περνάμε στη φύση έχουν αποδειχθεί χρήσιμη συμπληρωματική θεραπεία για το στρες και άλλες καταστάσεις που σχετίζονται με το άγχος. Η CBD, ένα σχεδόν θαυμαστό συμπλήρωμα από φυσική κάνναβη, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό μέρος του εργαλείου μας για την καταπολέμηση του άγχους.

Όποια και αν είναι η προσέγγισή σας, εάν αφιερώνετε χρόνο για να φροντίσετε τον εαυτό σας και την ευημερία σας τότε κάθε άλλο μέρος της ζωής σας θα φανεί λίγο πιο εύκολο.

Πηγή: ministryfohemp.com

Συνδύασε την Yoga με το “Cibdol Έλαιο σπόρων κάνναβης 5% CBD” και ανακάλυψε τα πολλαπλά οφέλη